ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Інструктивно-методична нарада з актуальних питань організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами

   Відповідно до плану роботи відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської районної адміністрації 10 вересня 2018 року на базі Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ст. відбулася інструктивно-методична нарада для відповідальних з інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.

   Учасники засідання відвідали Комунальну установу «Інклюзивно-ресурсний центр» Липоводолинської районної ради, який функціонує на базі Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів. Виконуюча обов’язки директора ІРЦ Тетяна Колодяжна провела екскурсію по кабінетах центру, розповіла про забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років спеціалістами центру. Присутні мали змогу оглянути робоче місце вчителя та асистента вчителя Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів. Також відвідали ресурсну кімнату для організації та проведення корекційно-розвиткових занять для дітей з особливими освітніми потребами.

   Методист РМК відділу освіти, молоді та спорту Людмила Мороз надала роз’яснення щодо нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти, використання типових освітніх програм у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, розкрила основні аспекти створення інклюзивного середовища в закладах загальної середньої освіти, акцентуючи увагу на архітектурній доступності та наданні корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

   В.о. директора ІРЦ  Тетяна Колодяжна у своєму виступі наголосила на особливостях організації психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсному центрі, який за своїми функціями не тільки замінить ПМПК у плані здійснення комплексної оцінки  розвитку дитини, а й розширить їх, надаючи психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами та консультації батькам.

   Учасники наради мали змогу поспілкуватися та проаналізувати існуючі проблеми впровадження інклюзивного навчання з метою напрацювання єдиного шляху  та підходів щодо організації інклюзивної освіти.



« повернутися до списку новин