ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Обмін досвідом – шлях до удосконалення

Ніколи не соромся запитувати про те, чого не знаєш.

Арабське прислів’я

   Педагогічне партнерство та обмін досвідом – це одна із форм методичної роботи, прерогативою якої є активний обмін напрацьованого матеріалу.

   Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Сумської облдержадміністрації, з метою вивчення досвіду роботи Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Мелітопольської міської ради Запорізької області, з 14 по 17 серпня, відбулася поїздка працівників освітньої галузі Сумської області до м. Мелітополя.  Делегацію очолював начальник відділу інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи управління дошкільної, загальної середньої та інклюзивної освіти, позашкільної та виховної роботи  Департаменту освіти і науки Сумської області Харламов Ю.І. Участь у поїздці взяла в.о. директора Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Липоводолинської районної ради Сумської області Колодяжна Т.О.

   У ході зустрічі  з директором Департаменту освіти і науки Запорізької облдержадміністрації Озеровою Т.Я., і заступником начальника управління Хіврич В.В., було обговорено особливості взаємодії ІРЦ, закладів освіти та соціальних партнерів, специфіку роботи автоматизованої системи підтримки діяльності інклюзивно-ресурсних центрів для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами «АіС Інклюзія», електронне робоче місце фахівця ІРЦ, вбудовані модулі «Вікно реєстрації для фахівців». Також обговорено актуальні питання щодо створення команди супроводу дитини: співпраця фахівців ІРЦ з батьками та шкільною командою щодо впровадження інклюзивної освіти, облаштування і функціонування установ інклюзивно-ресурсних центрів.

   З працівниками ж інклюзивно-ресурсного центру Мелітопольської міської ради, на чолі з директором Колодіною Т.В., учасники делегації Сумщини обговорили  нормативно-правове забезпечення роботи інклюзивно-ресурсного центру, розподіл функціональних обов’язків фахівців, робочого часу, управлінський аспект, питання освітнього процесу та інше.

   Таким чином, результатом зустрічі стануть справи, які посилять просвітницьку роль та корекційно-розвиткову роботу фахівців інклюзивно-ресурсних центрів у суспільстві.



« повернутися до списку новин