ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

ХТО І ЯК ПЕРЕВІРЯТИМЕ ЯКІСТЬ ОСВІТИ У ШКОЛАХ

   Міністерство освіти і науки України винесло на громадське обговорення порядок проведення інституційного аудиту шкіл – документу, що визначатиме механізм контролю за діяльністю закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти.

   Раніше в Україні проводили атестації закладів, що передбачало лише контроль за їх освітньою діяльністю. Тепер з'явився інституційний аудит, що має на меті не лише контролювати, але й допомагати забезпечувати якість освіти. Це має вплинути на розвиток шкіл.

   МОН розробило проект порядку проведення інституційного аудиту. Від цього документа залежить те, як працюватимуть такі перевірки.

   Зокрема, у порядку прописано, що оцінювати школи та управлінські процеси будуть за наступними напрямками:

   освітнє середовище закладу освіти (умови навчання та праці, відсутність будь-яких форм насильства та дискримінації, інклюзивність)

   система оцінювання учнів (наявність прозорої і зрозумілої системи оцінювання, моніторинг знань, формування в учнів відповідальності за навчання та здатності до самооцінки)

   педагогічна діяльність працівників школи (планування та прогнозування своєї роботи, використання сучасних технологій, підвищення компетентності, налагодження партнерських відносин з учнями та батьками)

   управлінські процеси закладу освіти (наявність стратегії діяльності закладу, політики академічної доброчесності створення атмосфери довіри та дотримання етичних норм, забезпечення належних умов праці).

   Ознайомитися з повним змістом документа можна за посиланням.

Зауваження та пропозиції до проекту Порядку проведення інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти приймаються до 10 жовтня 2018 року на електронну пошту: storchak@mon.gov.ua.



« повернутися до списку новин