ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Запрошуємо педагогічних працівників здійснити повторний вибір підручників для 5 та 10 класів

Шановні освітяни!

   Звертаємо увагу освітян, що з 5 по 7 червня 2018 року педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти визначають потребу в підручниках для 5 класу та  заповнюють спеціальну форму з використанням модуля прозорого замовлення підручників на базі інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти». Педагогічні працівники ЗЗСО, професійних (професійно-технічних)  закладів освіти, що надають повну загальну середню освіту, визначають потребу в підручниках для 10 класу та  заповнюють спеціальну форму  з використанням модуля прозорого замовлення підручників на базі ІТС «ДІСО». Отож запрошуємо активно долучатися до цієї важливої події.

   Педагоги мають змогу ознайомитись з фрагментами підручників в Електронній бібліотеці Інституту модернізації змісту освіти.

   Керівники ЗЗСО та професійних (професійно-технічних) закладів освіти, що надають повну загальну середню освіту, несуть персональну відповідальність за замовлення підручників.

   Кожен педагогічний працівник ЗЗСО має право повідомити на “гарячу телефонну лінію” МОН (044) 481-47-69 чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги,10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Митрополита Василя Липківського, 36, кім 101, м. Київ, 03035) про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо замовлення підручників чи факт зміни волевиявлення вчителів ЗЗСО, в якому він працює.

   8 червня 2018 року заклади освіти оформлюють в паперовому вигляді,  засвідчують підписом керівника (заступника керівника) результати замовлення підручників  і передають результати замовлення на папері та в електронному вигляді (excel-формат) до органу управління освітою, якому вони підпорядковані. ЗЗСО, що знаходяться в об’єднаних територіальних громадах, передають результати вибору та замовлення до органу управління освітою за місцем розташування.

   Із 11 по 12 червня 2018 року районні  (міські) відділи освіти контролюють, щоб всі навчальні заклади своєчасно надали замовлення, узагальнюють його за формою, роздруковують та направляють до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій.

   Із 13 по 14 червня 2018 року департаменти (управління) освіти і науки  контролюють, щоб замовлення надали заклади освіти обласного підпорядкування та підпорядкування МОН, Мінкультури, Міноборони, які розміщені в адміністративно-територіальній одиниці та перебувають у державній та комунальній власності, узагальнюють інформацію та за підписом директора департаменту (начальника управління), скріплену печаткою, надсилають до Інституту модернізації змісту освіти, вул. Митрополита Василя Липківського, 36, кім 101, м. Київ, 03035, а також на електронну адресу navchalna_knyha@imzo.gov.ua

   Наголошуємо: органи управління освітою не мають права змінювати замовлення закладів загальної середньої освіти.

Інструктивно-методичні рекомендації щодо повторного замовлення підручників для 5 та 10 класів закладами освіти

За матеріалами сайту Інституту модернізації змісту освіти



« повернутися до списку новин