ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Успішно відбувся семінар учителів історії

Ми змінили своє оточення так радикально,

що тепер повинні змінювати себе,

щоб жити в цьому новому оточенні. 

Норберт Вінер

   У процесі формування інформаційного суспільства кардинально змінюються вимоги до сучасної освіти. Крім певної суми знань, майбутні громадяни «суспільства цифрової доби» потребують розвинутих вмінь й навичок пошуку, обробки і представлення інформації за допомогою цифрових інструментів. Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій  – це не данина моді, а необхідність сьогодення, оскільки більшість дітей ознайомлюються з комп’ютером набагато раніше, ніж це їм може запропонувати школа.

   Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту РДА 27.03.2018 на базі Калінінської ЗОШ І-ІІ ступенів відбувся семінар-практикум «Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів на уроках історії». На уроці історії у 6 класі учитель історії Грицай М.О. продемонстрував використання сучасних освітніх сервісів (інтерактивного плакату, LearningApps.org, інтерактивних кросвордів) з теми «Військова експансія Риму». Учні показали вміння аналізувати історичні події, працювати з сучасними інформаційними методами роботи на уроці. Позакласний захід пройшов у формі історичного квесту «Як козаки…», де чітко простежувалися міжпредметні зв’язки з українською мовою, українською літературою, математикою. Школярі активно працювали у групах, успішно проходили конкурсні випробування, які стосувалися  історичних постатей, дат, звичаїв українського народу.

   Методист РМК Хижняк О.М.  разом із учасниками семінару розглянули алгоритм роботи щодо формування інформаційно-цифрової компетентності учнів. На етапі рефлексії учителі історії створили колаж з елементами скрайбінгу «Передумови та результати формування інформаційної компетентності учнів на уроках історії».

   Алі Апшероні говорив: «Педагоги не можуть успішно когось навчати, якщо в цей час ретельно не вчаться самі». Семінар дав можливість обмінятися передовим досвідом роботи, відкрив нові форми та методи, які необхідно впроваджувати у освітній процес для  результативного навчання дітей з «кліповим мисленням». 

 



« повернутися до списку новин