ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Від мобільного учителя – до успішного учня

Ми продовжуємо рухатись вперед,

відкривати нові двері, робити нові речі –

тому що нам цікаво, і саме цікавість

весь час відкриває нові шляхи.

 В.Дісней

У сучасному світі питання щодо використання інформаційно-комунікаційних інтернет-технологій у навчанні стає дедалі актуальнішим, оскільки економічний та соціальний розвиток країни поступово робить інтернет  повсякденною реальністю для школярів та вчителів, а ІКТ створюють нове глобальне середовище, у якому майбутньому поколінню належить не лише спілкуватись, а й будувати професійні й особистісні стосунки, позиціонувати свої інтереси та презентувати себе.  Саме тому відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту РДА  31 жовтня 2018 року на базі КЗ Липоводолинська СШ І-ІІІ ст. для вчителів української мови та  літератури проведено семінар-практикум «Використання хмарних сервісів (Google forms) та мультимедійних дидактичних вправ (Learning Apps)  для формування в учнів інформаційно-цифрової компетентності на уроках української мови та літератури».

Методист РМК Хижняк О.М. зазначила, що учителя-словесник ХХІ століття має бути інформаційно грамотним, володіти сучасними інтерактивними електронними засобами. Детально ознайомила вчителів із можливостями   використання Google сервісів, надала   методичні рекомендації щодо їх використання.

Практична частина семінарського засідання передбачала проведення майстер-класів. Філологи разом з Хижняк О.М. працювали  над створенням тестових завдань у хмарному сервісі  Google форма. Це зручний інструмент, за допомогою якого можна легко і швидко планувати, складати опитування, анкети, тести та вікторини.  Результатом роботи у даному середовищі стали створені для учнів літературні диктанти, які педагоги зможуть  використати на уроках української літератури. Шеденко Н.В., керівник РМО, вчитель Берестівської ЗОШ І-ІІІ ст. поділилася досвідом з колегами щодо опанування інтерактивного сервісу LearningApps.

Педагоги відзначили, що опановані сервіси дають широкий спектр можливостей  для використання їх в освітньому процесі: полегшують роботу при підготовці завдань, допомагають оптимізувати  час на уроці, формують в учнів не лише інформаційну-цифрову грамотність, а й зацікавленість предметом.



« повернутися до списку новин