ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Від творчого, креативного, мобільного, інноваційного вчителя - до творчо обдарованого учня

Виховати «крилату» дитину, може         

тільки «крилатий»  педагог і батьки,

виховати щасливу дитину – тільки           

щасливий, а сучасного – тільки сучасний

           Здатність до самоосвіти незрівнянно важливіша за своїми результатами та впливом на людину, ніж сама освіта в навчальному закладі. «Вчити самого себе», — девіз кожної особистості, але найактуальнішим він стає для педагогів, бо саме вони здійснюють безпосередній вплив на розвиток особистості дитини.   В. Сухомлинський вважав, що джерелом і рушійною силою самоосвітньої діяльності вчителя є потреба в знаннях: «Знати більше, ніж я знаю сьогодні».

   Саме для цього четвертого березня 2018 року на базі КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів зібралися педагогічні працівники, які відповідають за роботу з обдарованими учнями в закладах загальної середньої освіти, на семінар-практикум «Сучасні підходи до виявлення та навчання обдарованої дитини».

   Засідання відбулося у форматі захисту педагогічних міні-проектів. Усі учасники семінару мали завдання розробити та захистити свій міні-проект з вибраної теми:  

- Компетентнісний підхід у навчанні. Конструювання компетентнісно орієнтованих завдань;

- Портрет обдарованої дитини;

- Інтерактивний плакат як сучасний засіб навчання;

- Інтегрований підхід як сучасна форма організації навчального процесу. Інтегровані уроки;

- Змішане навчання як основа формування ІКТ-компетентності вчителя;

- Квест на уроках як засіб стимулювання навчальної  діяльності ;

- Кейс-уроки як сучасний тред в освіті;

- Сучасна освіта та професії майбутнього ;

- Технології розвитку критичного мислення.

   Педагогічні працівники представляли проекти за допомогою презентацій, майстер-класів, інформаційних буклетів, змістовних виступів.

   Методисти РМК Козюра Р.В. та Хижняк О.М. підготували методичні рекомендації  «Конструювання та впровадження компетентнісно орієнтованих завдань у процесі навчання» та «Ментальна карта як інноваційний засіб візуалізації мислення та формування компетентнісних цінностей учнів».

   Захід відбувся досить продуктивно. Усі учасники зібрали портфоліо матеріалів по кожному проекту, яке допоможе організувати методичні заходи в закладах, самоосвітню діяльність педагогічних працівників тощо.



« повернутися до списку новин