ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Формування ключових компетентностей особистості на уроках математики шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій та засобів навчання

   На сучасному етапі розвитку суспільства, у зв’язку зі стрімким зростанням обсягу наукової інформації і високоінтелектуальними технологіями суспільного виробництва, демократичне суспільство вимагає від школи значних змін.

   Ми є свідками процесів, які безпосередньо пов’язані з реформуванням змісту освіти, метою якої є формування компетентностей учнів. Нова українська школа має ефективно допомагати учневі розкрити, розвинути особистісний потенціал та сформувати стійкі  компетентності, які необхідні для досягнення його життєвого успіху.

   Відповідно до плану роботи районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської РДА на 2018 рік на базі КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів 10 квітня 2018 року відбувся семінар-практикум учителів математики за темою «Формування ключових компетентностей особистості на уроках математики шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій та засобів навчання».

   У своєму виступі методист районного методичного кабінету Мороз Л.В.  зазначила, що   математика є мовою науки і техніки. На вимогу сьогодення використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій потребує кожна сфера діяльності людини. Саме тому є актуальним перехід від знаннєвого до компетентнісного підходу у навчанні, формування нового змісту освіти та  створення сучасного освітнього середовища, де кінцевим результатом навчання математики  є сформовані предметні та ключові компетентності учнів.

  У ході роботи семінару обговорювалися питання компетентнісного підходу до навчання учнів, роль усних вправ, дидактичних ігор та інформаційних технологій, елементи дослідницької діяльності на уроках математики.  Своїми напрацюваннями ділилися вчителі математики КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ст., Беївського, Колядинецького, Яганівського НВК. Були опрацьовані матеріали проведеного моніторингового дослідження стану сформованості математичних компетентностей в учнів старшої школи Липоводолинського району.

   Власним досвідом щодо створення та використання на уроках інтерактивного плакату поділився вчитель математики  Семенівської  ЗОШ І-ІІІ ст. Вертій В.Г. (інтерактивний плакат, підготовка до ЗНО)

   Також обговорено питання щодо особливостей закінчення навчального року, проведення державної підсумкової атестації  з математики.



« повернутися до списку новин