ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Відбувся воркшоп для вчителів зарубіжної літератури

   Нині в освітній діяльності Нової української школи особливу увагу звертають на педагогіку партнерства: роботу в парах, групах, де кожен із учасників має змогу вільно висловлювати власні думки, обмінюватися досвідом роботи, творчо співпрацювати у колективі. Впровадження в освітню практику інноваційної форми освіти дорослих – воркшопу як інтенсивного навчального заходу дає можливість педагогічним працівникам навчатися через власну активність.   Тому 25 жовтня 2019 року відповідно до плану районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської РДА на базі КЗ Липоводолинська СШ І-ІІІ ст. був проведений воркшоп (творча майстерня) для вчителів зарубіжної літератури «Розвиток емоційного інтелекту учнів на уроках зарубіжної літератури».    

   Численні наукові та соціальні дослідження доводять: успішність людини залежить не від розумових здібностей, а від її здатності усвідомлювати власні емоції та керувати ними, а також розуміти почуття інших людей. Модератором воркшопу виступила Хижняк О.М., методист РМК, яка  ознайомили учасників з  поняттям емоційного інтелекту з точки зору психолого-педагогічного підходу (врахування навчальної програми із зарубіжної літератури та вікових особливостей здобувачів освіти під час вибору ефективних прийомів, методів, форм роботи на уроках зарубіжної літератури). Наголосила, що література чи не єдиний шкільний предмет, який торкається почуттів учнів, адже під час вивчення художніх творів вони «проживають життя» разом з героями, збагачуючи свій емоційний багаж.

   Учитель Яснопільщанського НВК Миргородець В. М. ознайомила учасників заходу з формою роботи «віртуальна екскурсія», презентувала зразки віртуальних музеїв, матеріали які можна  застосовувати під час вивчення зарубіжної літератури для формування ЕQ.

   Обмін досвідом роботи учасників відбувся під час колективної роботи, де сім груп учасників  майстерні  (на основі конкретних класів та розділів з навчальної програми зарубіжної літератури) розкрили сучасні методи, прийоми, засоби, форми роботи та форми проведення уроків, які сприяють  формуванню емоційного інтелекту та позитивного налаштування  учнів для вивчення предмету.

 

 

 

 

 



« повернутися до списку новин