ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Інтерактивно та змістовно відбулося районне методичне об’єднання вчителів української мови та літератури

   Відповідно до плану роботи  районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту РДА  25 січня 2019 року на базі Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів відбулося методичне  об’єднання  вчителів української мови та літератури.

   У ході роботи засідання методист РМК Хижняк О.М. проаналізувала результативність участі школярів у районних та обласних етапах мовно-літературних конкурсів, Всеукраїнській учнівській  олімпіаді з української мови та літератури у 2018-2019 н.р., вказала на шляхи вдосконалення роботи з обдарованою учнівською молоддю. Здійснила ґрунтовний аналіз ЗНО-2018 з української мови та літератури. Детально зупинилися на питанні проведення сертифікації педагогічних працівників. Керівник методичного об’єднання Шеденко Н.В. акцентувала увагу педагогів на науково-методичній публікації, яка є невід’ємною частиною підвищення кваліфікації вчителя-словесника.

   Практична частина засідання передбачала  обмін досвідом членів РМО у форматі круглого столу «Підготовка учнів до складання ДПА/ЗНО-2019». У групах вчителі-словесники обговорили актуальні питання: психологічні аспекти підготовки до ДПА/ЗНО з української мови та літератури, використання інтернет-мемів, сучасних онлайн-сервісів, лайфхаків, інтерактивних тестових завдань із української мови та літератури для кращого запам’ятовування найбільш проблемних тем. Педагогами здійснено огляд сучасної  методичної літератури, періодичних фахових видань для якісної підготовки до ДПА/ЗНО-2019 з української мови та літератури. Ноздра В.Д.,методист з психологічної служби РМК, разом із членами РМО створили  алгоритм психологічної підготовки випускників до ЗНО. Результатом роботи засідання круглого столу є створення презентацій та буклетів, які філологи використають для підготовки учнів до ЗНО-2019.

   Проведений підсумковий етап рефлексії показав, що нині наскрізними складниками  у діяльності педагогів є  інформальна освіта та  самомотивація  до пізнання та продукування нового. І лише проактивний вчитель Нової  української школи може якісно підготувати учнів до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.  



« повернутися до списку новин