ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Розвиток критичного мислення молодших школярів у контексті вимог Нової української школи

   Одним із наскрізних умінь сучасного освітнього процесу є критичне мислення. Які умови слід створити  в класі, яким інструментарієм має володіти учитель для розвитку критичного мислення молодших школярів?

   Саме ці питання розглядали учителі 2-3 класів закладів освіти Липоводолинського району на семінарі-практикумі «Розвиток критичного мислення молодших школярів у контексті вимог Нової української школи», який відбувся 4 квітня 2019 року на базі  КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів. У теоретичній частині семінару учасники ознайомилися з визначенням «критичне мислення», його характеристиками та умовами, які необхідно створити вчителю на уроці.

   Досвідом роботи над  проблемою  «Використання інноваційних технологій на уроках для розвитку критичного мислення молодших школярів» поділилася Чайка І.А, вчитель початкових класів  КЗ Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів. Ірина Андріївна акцентувала увагу на структурі уроку  та основних методах, які використовуються на кожному етапі.

   Під час педагогічного практикуму «Інструменти вчителя для формування критичного мислення молодших школярів» учасники в групах опрацювали новітні методи роботи «Сторітелінг», «Інтелект-карта», «Скрайбінг».



« повернутися до списку новин