ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Відбулося районне методичне об’єднання учителів історії та суспільних дисциплін

По правильно розташованих, непошкоджених,

міцних, безпечних сходинках можна кого завгодно

провести на будь-яку висоту.

Я.Коменський

   Відповідно до плану роботи  районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту РДА  16 січня 2019 року на базі Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів відбулося районне методичне об’єднання учителів історії та суспільних дисциплін. У формі методичного діалогу розглянуто актуальні питання: аналіз ЗНО-2018 й особливості проведення ЗНО/ДПА у 2019 році із історії України. Члени методичного об’єднання (Лупійко П.О., Кучерявенко О.В., Крупська О.В.) у форматі круглого столу поділилися досвідом підготовки учнів до  ЗНО з історії України через використання інтерактивних вправ, сучасних онлайн-сервісів, методичних посібників. За підсумками надано методичні рекомендації щодо якісної підготовки учнів до ЗНО-2019.   

   Методист РМК Хижняк О.М. детально проаналізувала результати ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії та звернула увага на посиленні  підготовки учнів до олімпіад та конкурсів.

   Практичною частиною засідання стало проведення  майстер-класу Хижняк О.М.,  у ході якого продемонстровані основні хмарні інтернет-сервіси: WikiWiki, ментальні карти, QR-коди, інтерактивні кросворди та тести, веб-квести, які необхідно використовувати на  уроках історії та правознавства  як засіб інтенсифікації освітнього процесу. Особливу увагу методист РМК закцентувала на  роботі з новими підручниками з історії  та їх електронних додатках, перевагах використання в освітньому процесі методу зчитування інформації QR-код.

   На етапі рефлексії педагоги створювали слогани для узагальнення та осмислення нової для них інформації  та погодилися, що електронні інтернет-ресурси  допоможуть вчителю історії змінити характер традиційних занять, зроблять їх більш ефективними для сприйняття нових знань, розвитку навичок і формуванні власне предметних та ключових компетентностей школярів.



« повернутися до списку новин