ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Засідання районної педагогічної майстерні учителів зарубіжної літератури

   Відповідно до плану роботи методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту 10 травня 2019 року на базі Комунального закладу Липоводолинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів проведено засідання районної педагогічної майстерні  вчителів зарубіжної літератури «Реалізація наскрізних змістових ліній на уроках зарубіжної літератури для увиразнення  ключових та предметних компетентностей».

   Методист РМК Хижняк О.М.  акцентувала увагу на  вимогах до сучасного компетентнісного уроку зарубіжної літератури, подала алгоритм впровадження наскрізних змістових ліній в освітній діяльності.

    У формі групової роботи відбулися майстер-класи: «Використання сучасних методів  роботи       для реалізації наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках зарубіжної літератури» (майстер-модератор Артюх С.А., вчитель Капустинської ЗОШ І-ІІІ ст.) та «Формування в учнів ключових та власне предметних компетентностей на уроках зарубіжної літератури через реалізацію наскрізної змістової лінії «Здоров’я та безпека» (модератор Малиш С.О., вчитель Русанівського НВК), на яких учасники  практично знайомилися з інтерактивними  методами: літературний кроссенс, фішбоун, прийомах аутотренінгу та релаксації.

Шляхом педагогічного діалогу  (модератори Чхайло О.М., вчитель Подільківської ЗОШ І-ІІІ ст., Грицан Б.П., учитель Калінінської ЗОШ І-ІІ ст. ) учасники заходу мали змогу обговорити актуальність, мету та завдання, шляхи реалізації наскрізних змістових ліній «Громадянська відповідальність», «Екологічна безпека і сталий розвиток» на уроках зарубіжної літератури, отримати відповіді на поставлені питання щодо використання компетентнісно-зорієнтованих завдань, дієвих засобів  та активних форм роботи.   

Учасники педагогічної майстерні прийшли до висновку, що в освітньому процесі необхідно використовувати широку  методичну палітру, щоб урок літератури формував предметні та ключові компетентності сучасних учнів та увиразнював наскрізні змістові лінії навчальної програми.

 

   

 

  

   



« повернутися до списку новин